ראשי » גריל גז » גריל גז עם כיור – הדור הבא של מטבחי החוץ

גריל גז עם כיור – הדור הבא של מטבחי החוץ

אם אתם מתכננים לרכוש גריל גז בקרוב, כדאי לכם לדעת כי ישנם חידושים רבים בתחום. אחד החידושים המלהיבים הוא ללא ספק דגם של גריל גז עם כיור – למעשה, מדובר בדגם של מנגל גז מתקדם וחדשני. מנגל המגיע עם אפשרות לתוספת של כירת צד. וכמובן תוספת של עמדת כיור ניידת לשינוע נוח ומהיר. הדגם החדשני והפופולרי מאפשר עבודה נוחה ויעילה יותר בעת צלייה. כך שכל הבשרים, הירקות והדגים, ולמעשה משודרגים בעמדת הברביקיו שהופכת למטבח לכל דבר.

גריל גז עם כיור לעבודה נוחה ויעילה

יש מגוון דגמים של מנגל גז עם שלל תוספות לבחירה. כדי לעבוד בנוחות ולא להתרוצץ בין הכיור במטבח בתוך הבית לבין עמדת הגריל בחצר או במרפסת מומלץ גם לכם לרכוש דגם של מנגל גז עם כיור. כך למעשה נהנים מכל הפונקציות והאמצעים שיש למטבח הביתי להציע. ניתן להשתמש בכיור כדי לרחוץ היטב את הירקות, להשרות בשרים במים כדי להפשיר אותם לאחר הקפאה. לנקות קשקשים מדגים, לשטוף כלים כמו סכינים וקרש חיתוך וכיוצא בזה.

כדאי לדעת כי ישנם דגמים של מנגל גז המשולבים עם כיור כחלק בלתי נפרד מעמדת הברביקיו. אך לרוב רוכשים מנגל גז עם עמדת כיור על גלגלים כך שניתן לנייד את הכיור לכל מקום בקלות. מה שעוזר לכם לדאוג לניקיון קל לאחר השימוש ובסיום צליית הבשרים והניקיון.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מומלץ לרכוש מנגל עם כיור מנירוסטה

כאשר עומדים לרכוש מנגל גז יש להקפיד על מספר פרמטרים. גודל המתקן ואם הוא מתאים לחצר או למרפסת. סוג ומספר המבערים, חומרי גלם, איכות רשת הצלייה, הספק וכמובן מחיר. כמו כן, כדאי לשקול רכישת גריל גז עם תוספות שונות כמו כיור וכירת צד. כך ניתן לשדרג את חוויית הבישול וצליית הבשרים וליהנות גם מעבודה נוחה ומהירה יותר. כאמור, הכיור המשולב עם עמדת הגריל מאפשר לשטוף ירקות, לרחוץ סכינים וכלי בישול אחרים. כמו גם לנקות את העמדה עם מים בעת הצורך וכדומה.

ראוי לציין כי הכיור עשוי מחומרי גלם איכותיים ועמידים במיוחד כמו נירוסטה, הידועה בעמידותה בפני קורוזיה ופגעי מזג האוויר, בסיום הארוחה וצליית הבשרים קל לנקות את העמדה, ונהנים מעבודה נוחה ונעימה וממטבח חיצוני חדשני ומעוצב במחיר משתלם.