ראשי » גריל גז » מנגל גז במבצע – האם זה באמת משתלם?

מנגל גז במבצע – האם זה באמת משתלם?

יותר ויותר אנשים בוחרים במנגל גז והם אינם טועים. אין ספק שמנגל המופעל בעזרת גז אינו פוגע באיכות הצלייה. אלא להיפך, משפר את טעם הבשר, שומר על עסיסיותו ואף שומר יותר על הבריאות. מנגל גז במבצע הוא הזדמנות נהדרת לרכוש מוצר בו אפשר להשתמש בגינה או במרפסת. זאת מבלי הצורך בתכנון רב מראש, הוא נוח לתפעול, קל לניקוי ואינו מעלה עשן כמו מנגל על פחמים.

למה בכלל כדאי מנגל גז במבצע?

גריל הגז אינו דורש מאמץ מיוחד וניתן לתפעול בצורה קלה ובאופן נוח ויעיל. בהתאם לדגם הנרכש ניתן באמצעות כפתור יחיד לווסת את החום הרצוי לפי סוג הבשר. לכוון את עוצמת הבעירה ולשמור על החום לאורך זמן. כמו כן, אופן החימום של הגז מאפשר פיזור של החום נכון. החום מפוזר בצורה שווה ואחידה על כל רשת הצלייה. ניתן להפעילו בכל מזג אוויר ולנייד אותו למקום המתאים. בין אם זה ברחבי החצר או המרפסת.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

איכות הבשר והבישול במנגל גז

לא זו בלבד שהאיכות נשמרת, בגריל גז איכות הבישול והתוצר הסופי גבוהים יותר. כאשר משתמשים בפחם, בגלל החום הגבוה, נפלטים גזים רעילים. וכאשר משתמשים בחומרי בעירה, נוספים עוד חומרים מזיקים הנספגים בבשר. לכן, גריל גז בריא יותר, אתו ניתן לשמור על חום קבוע, לא גבוה מדי ולאורך זמן.

בגריל גז ניתן לכסות את רשת הצלייה בזמן הבישול, מה ששומר על האדים הנפלטים מהבשר, מאפשר סירקולציה ושומר על עסיסיות הבשר וטעמו הטוב. גם הארומה המפוקפקת של תוצרי הנפט וחומרי בערה אחרים אשר בעזרתם מדליקים את הפחמים, נחסכת בגריל גז.

כאמור, בגריל גז קיים פיזור שווה של החום, מה שמאפשר להגיע לרמת צלייה מדויקת בהתאם למה שצולים, אם זה סוגים שונים של בשר, דגים או ירקות, בדגמים מסוימים יש גם פלנצ'ה וכירת צד כך שניתן לצלות ברים וירקות במקביל ותוך זמן קצר.

מנגל גז בטיחותי יותר

כאשר קונים גריל גז חשוב מאוד לבדוק את תו התקן שלו, כל גריל מחויב לעמוד בתו תקן אשר מבטיח את תקינותו ואת בטיחותו. כמובן, השימוש יהיה יעיל יותר, בטוח יותר והתוצאות מהנות יותר, כאשר ממלאים אחר הוראות הבטיחות.