ראשי » מטבחי חוץ » מטבח חוץ עם מאוורר תקרה

מטבח חוץ עם מאוורר תקרה

הגינה שלכם עומדת כאבן שאין לה הופכין ונמאס לכם מהמצב הזה? ברור לכם שחלק ממה שיכול לשפר את המצב זה מטבח חוץ? אם כך, חבל לדחות את הקמתו. בימינו הקמה של מטבח בגינה זה לא עניין מורכב כל כך כמו בעבר. מה שכן, יש כמה דברים שכדאי לתכנן מראש כדי שהמטבח יהיה מושלם. למשל: איך לבחור את מאוורר התקרה שלכם ואיך לתכנן את המטבח כולו? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מטבח חוץ עם מאוורר תקרה
בתמונה: מטבח חיצוני

מטבח חוץ עם כל האבזור הנחוץ

אם יש משהו שיקבע בסופו של דבר אם תשתמשו במטבח החוץ או לא, זה האבזור. במילים אחרות, צריך להיות לכם נוח. אם המטבח שלכם לא יהיה מספיק מאובזר, כל דקה תצטרכו להיכנס למטבח שבתוך הבית. זה יהפוך את העניין להרבה פחות פרקטי ממה שאתם רוצים. לכן אחד מהדברים הכי חשובים שיש בהקמת מטבח בגינה, זה לתכנן אותו כמו שצריך. האם תרצו, למשל, שיהיו במטבח שלכם גם כיריים? האם נחוצה לכם עמדת גריל במטבח החוץ? מעשנה? בנוסף, כמובן שרצוי יהיה גם לדאוג למכשירי חשמל שונים. למשל, רצוי מאוד שיהיה מקרר במטבח החוץ ואולי גם מכונת קפה. כל אביזר כזה יכול להיות שימושי מאוד ברגע האמת, כאשר אתם מארחים אנשים. כדאי לדעת שבימינו מטבחי חוץ הם עולם ומלואו. משמעות הדברים היא שיש שלל אפשרויות שביניהן תוכלו לבחור. לכן כדאי לראות קטלוגים של מטבחים שונים וכך לבחור את המטבח הספציפי שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת למטבח חוץ? השאירו פרטים

מטבח חוץ שנעים לשהות בו

אנשים הרבה פעמים שוכחים: צריך להיות לנו נעים כאשר אנחנו נמצאים בגינה. לשבת באזור המטבח ולסבול מחום זה לא לעניין. אין ספק שלא תרצו לאכול בגינה אם תהיה בה יותר מדי שמש ישירה ופחות מידי אוויר. לכן, בבואכם להקים מטבח, קחו בחשבון גם את הטמפרטורה. זו הסיבה שבגללה מאוורר תקרה עם תאורה למטבח החוץ יכול להוות אופציה טובה. הרי בחוץ אתם לא באמת יכולים להתקין מזגן כפי שבוודאי עשיתם בכל חדרי הבית. לעומת זאת, במטבח החוץ שלכם בהחלט תוכלו לשלב מאוורר תקרה שיהיה כמה שיותר מעוצב, שימושי ויפה. בנוסף, אם אתם בונים מטבח חוץ, כדאי יהיה גם לבדוק פרגולה. לשבת ולאכול בפרגולה שיש בה מאוורר תקרה זה עולם אחר לגמרי. כך יהיה לכם נעים בכל ימות השנה ואין ספק שהגינה תהיה בשימוש תמידי. לכן, אם תוכלו להתחיל לתכנן את הפרגולה עם המאוורר ואת המטבח כבר עכשיו, למה לדחות זאת למחר?

בחירת המאוורר הנכון לפרגולה שלכם

אם אתם חושבים על התקנת מטבח חיצוני עם פרגולה ומאוורר, בדקו באיזה מאוורר אתם בוחרים. אולי יפתיע אתכם לגלות שיש היום מגוון רחב ביותר של מאווררים מסוגים שונים. יש כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון בעת בחירת המאוורר הנכון לכם, כמו למשל, העוצמה והגודל. אם מדובר על חלל של עד 8 מ"ר, מאוורר של 36 אינץ' יוכל להתאים לכם. אם מדובר על חלל מעל 14 מ"ר, מאוורר שמגיע עד ל60 אינץ' יוכל להוות אופציה נכונה. בנוסף, כדאי מאוד לבדוק איך עובד המנוע של המאוורר. בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, תוכלו לא רק למצוא מאוורר עם תאורה. תוכלו, כמובן, למצוא גם מאווררים שיש להם מנועים שקטים. מדובר על פרמטר חשוב מאוד שלא כדאי להתפשר עליו. כך תוכלו ליהנות מהשימוש במאוורר מבלי לסבול את הרעש שהוא עושה. התקינו מאוורר במטבח החוץ ותראו שתיהנו מהגינה שלכם כך בכל ימות השנה.