ראשי » גריל גז » מה זה BTU בגריל גז – ואיך זה משפיע על האוכל? ההסבר המלא

מה זה BTU בגריל גז – ואיך זה משפיע על האוכל? ההסבר המלא

בשנים האחרונות הולך וצובר תאוצה הטרנד של גריל גז בבתים. יותר ויותר אנשים זונחים את הגריל המסורתי עם הפחמים ומחליטים כי עדיף להם להשתמש בגריל גז. אך כאשר אנחנו קונים גריל גז הוא תמיד מגיע עם הכיתוב BTU. ואנחנו לא תמיד מבינים או יודעים מה זה אומר. על כן החלטנו לעשות לכם סדר בנושא ולעזור לכם לדעת מה זה BTU ומה המשמעות.

BTU (British Thermal Units) הוא למעשה הספק הצריכה של גריל הגז, או כמה גז הגריל שורף. ככל שהגריל יותר חזק כך ה-BTU שלו יהיה יותר גבוה. על כן כאשר אתם קונים גריל גז וודאו מהו הספק הצריכה שלו בכדי להבטיח צריכה מקסימלית של הגז בגריל.

BTU גריל גז - האם זה הכל?

אך שימו לב כאשר אתם קונים גריל גז אין להסתכל רק על הספק הצריכה שלו אלא על דברים נוספים. כאשר אנחנו קונים גריל גז אנחנו צריכים להיות בטוחים. הן מבחינה בטיחותית והן ביכולת לצלות את האוכל שעל הגריל בצורה איכותית ולא לשרוף אוכל. לכן ההספק צריכה על אף שהוא חשוב הוא לא חזות הכול. אנחנו לא רוצים לשרוף את האוכל שלנו ועל כן אנחנו נרצה לקנות גריל עם BTU טוב. במקביל חשוב למצוא גריל גז כזה שיודע לפזר את החום לכל אורך הגריל. וכזה שאנחנו נדע שהוא לא חזק מדי לשימוש שלנו. עלינו למצוא את נקודת האיזון בין גריל גז עם BTU גבוה לבין גריל גז שלא ישרוף את האוכל בצורה חזקה מדי.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מה הספק הצריכה שצריך לגריל גז? זה תלוי בכם

התבלבלתם? לא יודעים עכשיו איזה הספק צריכה לקנות ומהו גריל הגז הטוב ביותר שיכול להועיל לכם? אל דאגה אם תפנו למומחים בתחום גריל הגז הם יוכלו להפנות אתכם אל גריל הגז הטוב ביותר. אל תקנו גריל גז ללא התייעצות עם איש מקצוע.  כפי שהבנתם יש לדעת פרטים רבים על גריל הגז בכדי לקנות את הגריל הטוב ביותר. בררו כמה שיותר פרטים על גריל הגז בכדי לקנות את הגריל האיכותי ביותר עם ה-BTU המתאים לכם.